Zwroty i reklamacje
1.
Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2.
Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku: a. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; b. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
3.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Hotel Narvil sp. z o.o., ul. Czesława Miłosza 14A, 05-140 Serock, na adres poczty elektronicznej: reklamacje@hotelnarvil.pl, numer telefonu +48 519 041 341 . Szczegółowe informacje na temat warunków reklamacji lub zwrotu znajdą Państwo w Regulaminie zamieszczonym na stronie www.narviluciebie.pl w punkcie VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy.
Wzór oświadczenia do pobrania:
Element zostanie usunięty i nie będzie można go przywrócić