Dostawa


 

Oferujemy następujące formy dostawy:

  1. Doręczenie przez firmę kurierską,
  2. Forma elektroniczna (dotyczy wyłącznie voucherów),
  3. Odbiór osobisty w recepcji hotelu (po uprzednim potwierdzeniu dostępności).
  • Zamówienia są przez nas zabezpieczane i starannie pakowane na czas transportu.
  • Przy odbiorze przesyłki należy dokładnie sprawdzić jej stan. W przypadku gdy widoczne są jakiekolwiek jej uszkodzenia, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera oraz poinformowanie nas o tym wybraną drogą kontaktu.

 

Płatności


 

Akceptujemy następujące formy płatności:

  • przelew - przedpłata na konto bankowe
  • przelew za pośrednictwem serwisu płatniczego Przelewy24

 

Dane do przelewu:

Hotel Narvil Conference & Spa
ul. Czesława Miłosza 14a, 05-140 Serock
Nr konta: 50 1240 1112 1111 0010 4025 3494

Uprzejmie informujemy, że od 1 stycznia 2020 roku, w związku z nowymi przepisami dotyczącymi wystawiania faktur VAT (art.106b ust.5 ustawy VAT), w celu wystawienia faktury VAT do paragonu należy podać NIP przed jego wydrukowaniem! Prosimy o informację czy płatność powinna zostać zaksięgowana jako faktura. Jeśli tak – prosimy wraz z potwierdzeniem przelewu , przesłać dane do wystawienia faktury . Przy tej opcji ważne jest również , aby płatność była dokonana z rachunku firmowego – tożsamego z danymi do faktury. Regulacja ta nie dotyczy osób prywatnych nie prowadzących działalności gospodarczej.

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym cła oraz inne opłaty.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
    2. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

Zaloguj się

Zaloguj

Nie pamiętam hasła - Wygeneruj nowe

Nie pamiętam hasła

Podaj adres e-mail użyty do logowania

Element zostanie usunięty i nie będzie można go przywrócić